Besøg skolen - Se mere her

+45 75 24 45 22 info@oelgodefterskole.dk

Linjefaget Pigefodbold på Ølgod Efterskole

Et efterskoleår med masser af pigefodbold på hent ny kunstgræsbane!

Med træning 3 gange om ugen, plus kampe, har du på ØE en fremragende mulighed for at kombinere din passion for fodbold med et efterskoleår. OG så har vi en helt nyanlagt kunstgræsbane.

Hos os er fodbold for alle, og vi har en ambition om at vores elever skal have de bedste rammer for at kunne udvikle deres fodboldskills.

Træning og kampe

Med fokuspunkter som fællesskab, fairplay og godt kammeratskab, forsøger vi gennem træning og kamp at udvikle os som både fodboldspillere og mennesker.

• 3 træninger om ugen
  • 20-24 kampe årligt
  • Fokus på fysik, taktik, teknik mm.
  • Weekendtræninger
  • Vintertræning på kunstgræs

Playertek

Playertek er en lille GPS anordning, som under træninger og kampe, tracker elevernes bevægelser på banen. Vi bruger data til forbedring af den enkelte spiller, samt i det taktiske arbejde forud for en kamp.

• Tracker dine kampe og træninger
  • Måler hastighed, distance, topfart mm.
  • Heatmaps
  • Sammenligning med andre spillere

Se mere om Playertek herunder

VEO - AI fodbold kamera

Med VEO får vi optaget alle vores kampe, alle mål, redninger mm. Derudover kan vi analysere vores kampe, og se på hvad der fungerede og hvad vi skal arbejde videre med.

• Optager alle kampe
  • Highlights med mål, redninger mm.
  • Kampanalyser
  • Få tilsendt dine highlights på mail

Se mere om VEO herunder

Linjefagstur

Linjefaget fodbold finder nye steder at rejse til hver år, vi har ikke fastsat stedet før elev holdet begynder. Træning, socialt samvær, aktiviteter og afslapning giver altid en fremragende tur.

• Træning under optimale forhold
  • Daglige træninger
  • Mulighed for kampe eller stadionoplevelser

Alle rejser er betalt igennem skolepengene, så du skal blot glæde dig over, at du er elev på en efterskole med rejser.

-> Se meget mere om vores udlandstur her

Adventurelinjen

Ridelinjen